4 דרכים להוזלת פרסום בפייסבוק

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

אחת הבעיות בה נתקלים מרבית המפרסים בפייסבוק הוא עלות הפרסום הגבוהה במקרים בהם הקהל הוא רחב: למשל נשים מעל גיל 25 שגרות באזור נתניה. פייסבוק מאפשר לנו כיום להשתמש במס' כלים במטרה להוזיל את עלויות הפרסום ע"י צמצום ודיוק קהל היעד שלנו:

1. קהל מותאם אישית על בסיס קובץ – אם יש ברשותכם קובץ אקסל שבו יש טלפון ו/או מייל של לקוחות/מתעניינים שלכם המכיל מעל ל1000 שורות (עפ"י המלצת פייסבוק) ניתן לעלות קובץ זה לפייסבוק ולאחר מכן לפנות לקהל דומה לקהל זה(פייסבוק לוקח את הפרמטרים המשותפים ופונה לאנשים שדומים להם, על כן ככל שגודל הקובץ גדול יותר, כך הפנייה תהיה מדויקת יותר). אפשרות נוספת היא להחריג את אותו קהל , כלומר אם אין בכוונתכם להציע שוב את אותו שירות למי שכבר רכש אצלכם בעבר, ניתן להגדיר אותו כקהל שלילי.

2. קהל מותאם אישית באמצעות פיקסל – ניתן להשתיל קוד מעקב באתר האינטרנט שלכם אשר "יצבע" כל משתמש שגולש בו. ניתן לפנות אליהם ישירות או ליצור קהל דומה להם.

3. קהל מותאם אישית לפי מעורבות בפייסבוק/אינסטגרם – ניתן ליצור מגוון קהלים עפ"י האינטרקציה שלהם עם העמוד העסקי שלכם בפייסבוק ו/או באינסטגרם, לדוגמה גולשים אשר הביעו מעורבות במודעות או פוסטים שלכם, גם כאן ניתן לפנות אליהם ישירות או ליצור קהל דומה להם.

4. קהל מותאם אישית – צפייה בסרטון – כל אדם הצופה בסרטון שלכם למעלה מ3 שניות, "נצבע" על ידי פייסבוק. ניתן לפנות לאנשים שצפו בסרטון מסוים, פרק זמן ספציפי, או לפנות לדומיהם.

מומלץ לנסות לעשות בדיקה איזה מהקהלים עובד עבורכם בצורה הזולה והאפקטיבית ביותר.

לפרטים על קורס פייסבוק לעסקים לחץ כאן 

5/5
סגירת תפריט