מאמרים בנושא שיווק ומכירות

הקניון העולמי עובד גם בשבילי, מסחר ב eBay

קצת על - eBayeBay אינו סתם "עוד" אתר מכירות. זירת המסחר של eBay היא כיום הקניון הגדול ביותר בעולם. eBay יצרה את אחת המהפכות הכלכליות הגדולות של השנים האחרונות, ומהווה כיום "שם נרדף" למסחר אלקטרוני. ב- eBay הקנייה בטוחה, המוצרים זולים, מערכת המשובים מציגה את המוניטין וההיסטוריה של כל מוכר ובשני קליקים המוצר בדרך אליך. eBay מצליחה בזכות מערכת סליקה מאובטחת של חברת PayPal, חברת סליקה אשר מאבטחת כרטיסי אשראי ברמת אבטחה מהגבוהות בעולם.

קרא עוד ←

זה "כן" לטלפון – על שרות טלפוני

לקוחות רבים משתמשים בשיחת טלפון לאחר ביצוע הרכישה, אם כדי לשאול שאלות, אם כדי לבקש הסברים או הנחיות ואם כדי להתלונן. טיפול נכון בשיחת טלפון מלקוח המבקש שרות תחזק את מערכת היחסים שלכם, תיצור לקוח אוהד שגם ימליץ עליך לאחרים ואף תקדם מכירות נוספות בעתיד.

קרא עוד ←

השפן, הסוקר והמתנגד הלגיטימי – איך לטפל בהתנגדויות בשיחת מכירה

בהתנהלות היומיומית שלנו תמיד נמצא את עצמנו מוכרים משהו למישהו. בין אם זה רעיון, מוצר ולעיתים אף את עצמנו (כמומחים לנושא זה או אחר). הצורך במכירות הוא הכרחי עבור כל עסק יצרני אשר רוצה לפרוח ולשגשג. מכירות מהוות את לב ההכנסה של העסק ולכן נדרשת מומחיות בתחום על מנת לגרום לסטטיסטיקת המכירות לעלות בקצב משבוע לשבוע.

קרא עוד ←

הדוור החם ברשת – דיוור באמצעות המייל

עם התפתחותו המואצת של עולם האינטרנט בכלל, והשימוש בדואר האלקטרוני בפרט, לצד העלויות האפסיות של השימוש בו בממדי ענק, הפך הדיוור האלקטרוני הישיר (Marketing Mail) לאחד מצינורות השיווק המועדפים על לא מעט בעלי עסקים.

קרא עוד ←

ליפול בפח – סיפור אישי של שועל מכירות ותיק

באמצע שנות השבעים עסקתי במכירות כמקור פרנסה, במקביל ללימודי באוניברסיטה.שימשתי אז מוכרן צעיר ובלתי מנוסה בתחום מערכות האזעקה.

קרא עוד ←

טיפים לשיווק עם אימפקט

שואפים להרחיב את קהל הלקוחות שלכם ולהפיץ את השמועה על המוצר או השירות שלך? תוהים האם אפילו לשקול תוכניות שיווק כשאין לכם אלפי דולרים פנויים לבזבז?

קרא עוד ←

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר – עסקה אבודה?

לעתים אנו מגיעים למצב שבו הלקוח דחה את הצעתנו. אם במהלך הפגישה הייתה אווירה טובה ותקשורת טובה בין הצדדים, אחד מהדברים שניתן לעשות כדי לנסות להציל את העסקה הוא להפעיל את שיטת "קולומבו" (יש הקוראים לשיטה זו "ניתוח שלאחר המוות...").

קרא עוד ←

תקשורת נשית

"בשל הכשרתן ביחסי אנוש , הנמשכת כל חייהן – לנשים יש תרומה מיוחדת בכל מפעל קבוצתי " מרגרט מיד , אנתרופולוגית. גברים ונשים לא נולדים זהים !!!! הם נושאים עמם מטען שונה ומתחנכים אחרת. החשיבה הרווחת אצל רב הביו- גנטיקאים היא שהכישורים החברתיים של גברים ונשים שונים מטבעם.

קרא עוד ←

תיאום קוונות – בניית אתר לאור היבטים בקידום אתרים

כבר בעת תכנון אתר חדש, כשמתכננים כיצד לבנות אותו, כדאי להתחשב בהיבטים של קידום האתר במנועי החיפוש. בנייה נכונה תגדיל את הסיכוי להתברג גבוה יותר במנועי החיפוש, דבר שיביא לתנועת גולשים רבה יותר לאתר שלנו.

קרא עוד ←

שיווק הלכה למעשה

מה היא התנהגות צרכנים וכיצד מפלחים את השוק? איך אזהה את קהל היעד שלי וכיצד להתמודד עם התנגדויות בתהליך המכירה? כיצד מוצאים עוד שעה ביום? איפה יוצרים קשרים עסקיים? קורסים וסדנאות בנושאי שיווק ומכירות לבעלי עסקים וליזמים.

קרא עוד ←

רשת הבטחון לאתר שלך – רשתות חברתיות עסקיות

"דבר רחוק - תרגיש קרוב" עד לא מזמן חיינו בעולם האינטרנט, בו הגולש יכול היה רק לצפות בתכנים שהועלו לאתרים השונים על ידי מנהלי האתרים ותורמי תוכן מקצועיים, מבלי להיות שותף בהם. כיום, אנו חיים בעולם הווב 2.0 ופני הדברים השתנו. הווב 2.0 הוא עולם האינטרנט שלנו המורכב מאתרים המספקים פלטפורמה טכנולוגית ליצירה ושיתוף של תכנים, בעיקר על ידי הגולשים עצמם. כלומר, על ידי שימוש בפלטפורמה זו של הווב 2.0, הגולשים יכולים ליצור תכנים, לחפש תכנים ממקורות שונים ולשתף בתכנים אלו גולשים אחרים ומשמעות הדבר שאנו מדברים על רשתות חברתיות עסקיות.

קרא עוד ←

פגישה עם מעצב האתר שלך

אחד מן התסכולים הגדולים ביותר בבניית אתר אינטרנט הוא כאשר אתה מקבל המון הצעות מחיר לבניית אתר אינטרנט, בלי ידיעה ברורה איזו הצעה טובה יותר מהאחרת.

קרא עוד ←

פָתח, זָרק או שָלח? יעילות קמפיינים פרסומיים באינטרנט

כבעל עסק אתה מוכן להוציא סכומים מסוימים על פרסום, אך אתה מעוניין גם לדעת מה היתה מידת האפקטיביות של אותו קמפיין.

קרא עוד ←

על טעם ועל ריח ועל מה משתלם להתווכח – מה הקשר בין טעם אישי ועיצוב ומיתוג לעסק

על טעם ועל ריח ועל מה משתלם להתווכח - מה הקשר בין טעם אישי ועיצוב ומיתוג לעסקפעמים רבות אנו נוטים לחשוב כי העובדה שיש לנו טעם אישי ומערכת מוצקה של דעות בעניינים אסתטיים מקנה לנו הבנה בעיצוב בכלל ובעיצוב גרפי בפרט. זוהי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בהן אני נתקל בעבודתי עם לקוחות, והבעיה הולכת ומחריפה ככל שהתקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לחובבנים לייצר מוצרים גרפיים בקלות. בניית המיתוג של העסק שלנו על בסיס הטעם האישי שלנו היא לרוב אסטרטגיה מוטעית, אשר לא רק שלא תסייע לבניית מותג נכון עבורנו אלא לרוב רק תזיק. זוהי קביעה אשר במבט ראשון עשויה לקומם

קרא עוד ←

על הקו – שיווק מקוון

כיצד יכול האינטרנט לסייע בפעילות השיווקית? איזה סוגי עסקים יצליחו באינטרנט? האם האתר משרת את מטרות העסק? מאמר זה נותן כיווני דרך ברורים לשימוש באינטרנט ככלי אפקטיבי לקידום העסק.

קרא עוד ←

עובדים על השירות איך להנחות עובדים לתת שירות יותר טוב

אתם כבר מכירים את הסיפורים: האגדה האורבנית על פקיד של חברה גדולה שהחזיר כסף ללקוח שלא היה מרוצה מהמוצר אותו רכש, למרות שאותה חברה כלל לא מוכרת מוצר כזה, ומי יכול לשכוח את הסיפור על עובד הרכבת שהשאיל את החליפה שלו ללקוח שמטענו אבד והיה בדרך לפגישה חשובה.

קרא עוד ←

סקרים, רבותי! סקרים – סקרים אינטרנטיים

כיום כמעט ואין בעל עסק אשר לא מבין את חשיבות סקרי דעת קהל ככלי עסקי לקבלת החלטות. יחד עם זאת השימוש ההולך וגובר שלנו באינטרנט, בעיקר כאמצעי תקשורת והעברת מידע, הן במגזר הפרטי והן במגזרים הציבוריים והעסקיים, מביאים אותנו למסקנה כי הגיע זמנם של הסקרים האינטרנטיים במקום אלא המסורתיים, הנעשים בטלפון או פנים אל פנים.

קרא עוד ←

סוף טוב הכל טוב – טיפים לניהול מוצלח של משא ומתן

המומחה האמריקאי סקוט בראון מציע את ארבעת האינדיקטורים הבאים כלוח דירוג להצלחת המשא ומתן:

קרא עוד ←

מכתב מושקע והלקוח – שלך! כיצד לכתוב מכתב מכירות מנצח

נראה שכל העולם עבר לדואר אלקטרוני ועוד מעט כבר לא נראה שום נייר אך כשזה מגיע למכירות ובמיוחד למכירות ללקוחות קבועים וספציפיים – האי-מייל נראה זול ומסחרי מדי והוא הופך לגורם מרתיע. בתחום זה אנו רואים חזרה איטית לכיוון הדיוור הישיר בדואר. כן, בדואר !!

קרא עוד ←

מילים שהורגות מכירה – מה לא להגיד כדי להצליח במכירה

במהלך פגישת המכירה, ובעיקר כאשר מגיעים לשלב הסגירה, איש המכירות עלול להרוס לעצמו את העסקה עקב שימוש במילים לא נכונות. למילים שונות יש קונוטציות שונות, ועליך לבחור במילים בעלות קונוטציה מתאימה. להלן כמה מילים שהשימוש בהן עלה לאנשי מכירות באובדן הכנסות של מאות מיליוני דולרים.

קרא עוד ←

למנוע התנגדות מראש

האם שמת לב, בעת פגישת מכירה, שההתנגדויות מהן אתה חושש ביותר הן אלה שבדרך כלל עולות? הדבר נכון גם בעת ראיון עבודה, משא ומתן או מצגת להנהלה הבכירה. הגורם לכך שההתנגדויות מהן אתה חושש ביותר הן אלה שעולות - הוא אתה!

קרא עוד ←

למכור את הבלתי נראה

הציטוטים להלן הם מתוך הספר "למכור את הבלתי נראה", מדריך שימושי לשיווק מתקדם של שירותים מאת הרי בקווית'. הספר (אחד הטובים שקראתי) מדבר על איך לשווק באמת. לא תיאוריות מפולפלות אלא ברמת השטח. מה לעשות, מה עובד.

קרא עוד ←

לכבוש את הרשת כל הדרכים לשיווק באינטרנט

יש לכם עסק ואתם שואפים להגיע ללקוחות חדשים? אם העסק שלכם אינו משווק באינטרנט, יתכן שאתם מפסידים בכל יום לקוחות פוטנציאלים רבים שיכולים לקנות אצלכם ולא אצל המתחרים.

קרא עוד ←

יזמים מכדור הארץ ומעצבים ממאדים – בחירת מעצב לעסק שלך ויצירת תקשורת נכונה

יזמים מכדור הארץ ומעצבים ממאדים - כיצד לבחור את המעצב לעסק שלך וליצור איתו תקשורת נכונה בעלי עסקים רבים, אינם מודעים תמיד לנחיצותו של תהליך עיצוב, למרות שכבר ידוע כי עיצוב טוב, עשוי לתרום לצמיחת העסק, לשגשוגו, ליצירת בידול מובחן ממתחריו ובסופו של דבר לתרום בשורה התחתונה לרווחיות העסק. בשלב עיצוב העסק ומיתוגו, נקבעים זהות העסק, מהותו והדרך שבה לקוחות פוטנציאלים רואים וחווים אותו. אחת הסיבות להימנעות בעלי עסקים רבים מהעיסוק בעיצוב העסק, היא היעדרה של שפה משותפת עם מעצבים וחוסר יכולת להגדיר את המטרות והתועלת...

קרא עוד ←

הצעה שאי אפשר לסרב לה – צרור עצות להצעת מחיר מנצחת

הגשת "הצעת מחיר" ללקוח, היא אחד הנושאים המטרידים ביותר את אנשי העסקים והמכירות באשר הם. מה הפלא? מדובר במכשול האחרון והמכריע בדרך לזכייה בעסקה.להלן צרור עצות להגשת הצעת מחיר נכונה ללקוח:

קרא עוד ←

הצד שלו, הצד שלי הצד שלנו

עסקים קטנים נכנסים למשא ומתן עם גורמים שונים, לרוב, בציפייה שקשר זה יוביל למערכת יחסים ארוכת טווח. לשם כך, עליהם לנהל משא ומתן המושתת על הסכמה הדדית, שבו שני הצדדים מנצחים (win-win situation).

קרא עוד ←

העולם על פי Google

כשאתם מחפשים משהו באינטרנט, מה האתר הראשון שרובכם פותחים? נכון! Google! Google הוא מנוע החיפוש שבו מבצעים הכי הרבה חיפושים ברשת. ולמה זה חשוב? כי Google מייצר את התנועה הרבה ביותר לאתר שלך. כדי לקדם את האתר שלך ולקבל תנועת גולשים שתזרום אליו, וסתם כי מסקרן, כדאי להבין איך מנוע החיפוש הזה עובד. הסבר שיעזור בהמשך... גולש שמקליד מילה מסויימת (מילת חיפוש) במנוע החיפוש (Google למשל), רואה בעמוד הראשון רק 10 תוצאות – עשרה אתרים שעשו משהו נכון כדי להיות ראשונים בחיפוש לפי אותה מילת חיפוש. רוב הסיכויים הם שאותו גולש ייכנס אליהם, ואם הם אכן בנויים נכון – הוא

קרא עוד ←

האם העסק מתקתק? אתר אינטרנט

הקמת אתר אינטרנט. נפלא! השאלה הבאה שצריך לשאול היא זו: לאחר שמשכת את תשומת לבו של המבקר, איך תגרום לו לשוב ולבקר באתר? 7 דרכים להחזרת הלקוחות לאתר שלך.

קרא עוד ←

גיוס והרחבת מעגל הלקוחות

אחת המטלות המרכזיות בכל עסק, מתהווה או קיים, היא הרחבת הפעילות והרווחיות, תוך זיהוי הזדמנויות עסקיות וגיוס לקוחות חדשים. למרות שמדובר, כאמור, במטלה מרכזית ואולי אף קיומית, מסתבר כי מרבית בעלי העסקים ממעטים להקדיש מחשבה שיטתית לנושא זה ונצמדים באדיקות לשיטות מיושנות, חלקיות ובלתי אפקטיביות.

קרא עוד ←

בחיפוש אחר ההגיון – מאמוציונליות לרציונליות בטיפול בהתנגדויות

כשהצד השני מביע התנגדות, אנו נוטים להגיב בצורה אמוציונלית. ההתנגדות מוציאה מאיתנו דברים שליליים כמו כעס ואכזבה וגורמת לתגובה אמוציונאלית ואגרסיבית במקום להקשיב למה שהצד השני אומר ולספק לו פתרון.

קרא עוד ←

אתרים מבוססי תוכן – סוד ההצלחה

"תוכן הוא המלך" התוכן באתר האינטרנט שלכם הוא קריטי להצלחתו וזאת משום שהתוכן באתרכם הוא זה שיקבע את מיקומו בדרוג מנועי החיפוש, ואת יחס ההמרה של מבקרים לצרכנים. מה עומד בבסיס קביעות אלה? - התשובה היא שרשת האינטרנט היא אמנם תולדה של טכנולוגיה מתוחכמת, אך אנו משתמשים בה למילוי צרכים אנושיים פשוטים שהעיקרי בהם הוא ידע! מנוע חיפוש מצליח הוא מנוע חיפוש המספק למשתמשיו מידע איכותי ונגיש יותר מהמידע אותו מספקים מתחריו. ניתן להניח כי לא רק מנועי חיפוש, אלא גם בני אדם, יעדיפו אתרי אינטרנט בהם מציגים מידע שימושי, מעניין, מעודכן ובהיקף גדול. בדקו את האתרים המופיעים ברשימת המועדפים

קרא עוד ←

אתר נכון – מוכר המון כל מה שדרוש כדי לבנות אתר אינטרנט משלך

אתר אינטרנט עסקי יאפשר לך ליצור נוכחות מקוונת באינטרנט, ליידע לקוחות על עסקיך, ואולי גם ליצור הכנסות חדשות בעזרת חנות מקוונת.

קרא עוד ←

אנשים קשים באמצע הדרך

בנקודה מסוימת בקריירה שלנו, כולנו צריכים להתמודד עם גברים או נשים שהמבנה התורשתי שלהם דומה יותר לדגי פירינאה מאשר לבן אנוש. אנשים כאלה מנסים לאכול אותך לארוחת ערב ויצליחו למתוח כל עצב רגשי בגופך. אתה מרגיש רצון עז להחזיר להם באותו מטבע, אבל ירייה ישירה בתוקף רק תחמיר את המצב ותהרוס את היחסים. אז מה לעשות?

קרא עוד ←

אם אתה לא שם – אתה לא קיים קידום אתרים במנועי חיפוש

עולם מנועי החיפוש מציע מגוון אפשרויות לביצוע פעילות שיווקית ממוקדת כאשר לכל אחת מהן יתרונות ייחודיים.

קרא עוד ←

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני – האם הלוגו והחזות שלכם מעבירים את המסר?

חברה טובה שלי סיפרה לי שידידתה פותחת עסק לבישול טבעי, לאחר שהתמחתה בתחום ולמדה וחקרה את כל יבולי הגידול האורגני. אליה למטבח לא ייכנס רכיב שהיא לא יודעת בוודאות מי אביו ומי אימו. היא עיצבה לוגו וכרטיס ביקור ויצאה לצוד את לקוחותיה. חברתי שאלה את דעתי כיוון שלאותה ידידה לא כל כך הלך בעסק החדש...קצת קשה להבהיר את מספר הטעויות הקונספטואליות שנעשו בכרטיס ביקור אחד. השם היה טעות, האותיות, השפה העיצובית, הצבעוניות ואפילו הנייר שעליו הכרטיס הודפס. בכלל, הקונספט והמסר היו הדבר הכי לא טבעי שיכול להיות לעסק מסוג זה. הנימוק של אותה בשלנית לבחירתה דווקא בכרטיס ביקור זה

קרא עוד ←

איזה פל"א של לקוח – שיווק מפה לאוזן

לקוחות מרוצים הם צוות המכירות היעיל והמשפיע ביותר שבנמצא. הסיבה פשוטה למדי: לקוחות לא מקבלים כסף כדי להלל ולשבח. כאשר לקוח הופך למאמין נלהב במוצר או בשירות שאתה מוכר, פירוש הדבר שאתה באמת ראוי לכך.אלא שלקוח חוזר לא יכול לתפקד כצוות מכירות לבדו. הפטנט הוא להפוך את הקונה המסור למקדם מכירות שיפיץ את המידע ויהפוך גם חברים, בני משפחה ועמיתים ללקוחות. על ידי הפצה של שמועה משכנעת מפה-לאוזן, תוכל לטפח צוות מכירות על טהרת ההתנדבות, ולזכות בהפניות ללקוחות פוטנציאליים, בהגדלת המכירות ובניצול יעיל של ההוצאות על שיווק.

קרא עוד ←

אוזניים פתוחות לרווחה – אומנות המשא ומתן

בבואנו לשבת למשא ומתן, אנו מצפים להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורנו – אולם מה אנו בעצם רוצים? בלהט הרצון להצלחה ולהפגין ביצועים טובים ככל האפשר, לעתים בטווח הקצר מחפשים את המחיר הטוב ביותר עבור מירב התכולות.

קרא עוד ←

שווה לך – שירות כמנוף לריווחיות

אם לקוח ממוצע שווה לנו מכירות של 10,000 ש"ח בשנה והוא נאמן לנו למשך 10 שנות קניה, השווי שלו הוא כבר 100,000 ש"ח. אם הוא מרוצה ומספר עלינו לעוד 3 לקוחות שהצטרפו למעגל הלקוחות שלנו, הוא שווה לנו עוד 300,000 ש"ח. אם הוא יפסיק לקנות אצלנו ויספר על כך לעוד 5 אחרים, אשר בגלל הפרסום השלילי הזה לא יקנו אצלנו, הוא גרם לנו נזק של 600,000 ש"ח .

קרא עוד ←

3 הזדמנויות ליצירת WOW אצל הלקוח

מקומו של השירות הופך להיות חשוב יותר ויותר בעולם העסקים, השפעתו על רכישת המוצרים תהיה קריטית ומשקל איכות השירות ילך ויגדל בשיקולי נאמנות הצרכנים. ישנן מספר נקודות מפגש בין העסק ללקוח שבהן ניתן להעצים את חווית השירות, ליצור את ה- "WOW" המיוחל ולזכות לצפות שוב בזיו פניו של הלקוח, סליחה, האורח.

קרא עוד ←

למתג את המיצוב ולמצב את המיתוג – מה בין מיתוג, עיצוב ותקשורת שיווקית

עבור עסקים קטנים ובינוניים, קיימת קשת של אפשרויות לשיווק אפקטיבי, אולם תחילה יש להבין שני מושגי יסוד במטרה לעצב את הזהות שלך. אנשים נוטים להתבלבל בין המושגים "מיצוב" ו"מיתוג" ולפיכך גם אינם יודעים למה לצפות מבעלי מקצוע בתחומים אלה. להלן מורה נבוכים:

קרא עוד ←

הלקוח, העסק ומה שביניהם! איך ליצור מערכת יחסים לטווח ארוך

הלקוח הוא איש מכירות משמעותי ביותר: אם הוא מרוצה, הוא יספר על-כך לארבעה לקוחות חדשים; אם הוא ממורמר הוא יספר על-כך ל-40 לקוחות אבודים. אז איך משמחים אותו ובונים איתו מערכת יחסים?

קרא עוד ←

שירות מודיעין לעסק שלך

על גוגל כבר כתבו כמעט הכל! המאמר ינחה בעלי עסקים כיצד ניתן להשתמש בגוגל כשרות המודיעין עסקי. ולמה? כי הוא נגיש, זול ונוח לשימוש.

קרא עוד ←

טיפים ושיקולים להקמת אתר וקידומו

כמעט כל אחד מהעסקים הקטנים מתמודד עם הצורך להקים אתר, לתחזקו או לקדמו ולשווקו באינטרנט. מאמר זה נועד להציג שיקולים עיקריים וטיפים מעשיים בהקשר להקמת האתר וקידומו.

קרא עוד ←

תובנות וטיפים לשווק העסק הקטן באמצעות גוגל אדוורדס

למרבית העסקים הקטנים היום יש כבר אתר אינטרנט. לעיתים כשהם מגיעים אלי ואנו מתחילים בתהליך הייעוץ והליווי, אנו מחליטים לשפר את האתר. כשאתר האינטרנט של העסק הקטן "ראוי", הצעד הבא עליו אני ממליצה הינו קידום האתר בגוגל אדוורדס. בכתבה זו אציג תובנות והמלצות המבוססות על ניסיוני במשך למעלה משש שנים בשימוש בכלי הגאוני הזה.

קרא עוד ←

הפעלת מעגל ההשפעה- טיפוח והפעלה של חברים במעגל ההשפעה שלך לסיוע לעסק שלך.

מעגל ההשפעה הוא כלי פנטסטי העשוי לסייע לקידום בעסק שלך תוך ניצול מעגל ההיכרויות והחברים שיש לכל אדם בוגר וקשרים שנצברו במשך שנות חייו של כל אדם, בעצם מדובר במסגרת החברים המשפחה והשכנים שכל אחד מכיר במהלך חיו הרגילים.

קרא עוד ←

תכל'ס – שיווק לעסק קטן

סקירה על אפיקי השיווק המתאימים ביותר, לעסקים קטנים שתקציב השיווק שלהם קטן מאד.

קרא עוד ←

ניתוח מכירות להגדלת המחזור העסקי

בעלי עסקים רבים מנתחים את ביצועי העסק על פי הדוחות הכספיים בהם יש פרוט נרחב על הרכב ההוצאות. ניתוח המכירות של העסק הינו כלי ניהולי שיכול להביא לגידול במחזור ולמיקוד של הוצאות השיווק.

קרא עוד ←

סמול טוק – 3 כללי עשה ואל-תעשה

לא פעם אנשים שואלים אותי כמנהלת מכירות מה עושים בעצם בשיחה המקדימה הזו ולמה צריך אותה בכלל? למה אי-אפשר פשוט לגשת ישר לעניין ולשוחח שיחה מקצועית?? הרבה מודים בפניי שהם ממש מרגישים חסרי אונים בגישוש אחרי "נושאי שיחה" רלוונטיים ורק מחכים שהחלק ה"מביך" הזה ייגמר כבר כדי שיוכלו להתחיל ב"פגישה האמיתית" והעסקית לשמה באו.

קרא עוד ←

הגדלת מכירות חינם!

כשאנו מבקשים להגדיל את המכירות, ניתן לעשות זאת ללא השקעה כספית. נראה מעניין? תקראו בהמשך...

קרא עוד ←