קורס מעשי לפרסום בגוגל

להיות במקום הנכון,

כשהלקוח הפוטנציאלי מחפש את המוצר/שירות שלכם בגוגל, אתם רוצים להופיע לו בתוצאות החיפוש הראשונות.

הצטרפו אלינו לקורס מעשי בו תלמדו איך להיות שם, בקבוצה קטנה של עד 7 משתתפים.

נושאי הקורס:

מערכת הפרסום של גוגל והקמת קמפיין

הכרות עם Google AdWords- כלי הפרסום של גוגל, כיצד עובד האלגוריתם של גוגל? אפשרויות הפרסום ברשתות הפרסום של גוגל – רשת החיפוש ורשת המדיה, הגדרת מסע פרסום ומבנה הקמפיין

חקר מילות מפתח וחלוקה לקבוצות

סוגי מודעות, תוספי מודעות מיקומי מודעות, ציון איכות ודירוג מודעה – כיצד זה מחושב? ביצוע חקר מילות מפתח: מה הגולשים מחפשים? מיקוד לפי מילות מפתח, עבודה עם כלי מילות המפתח של גוגל, סוגי התאמות ושימושיהן

כתיבת מודעה ואופטימיזציה

בחירה נכונה של אסטרטגיית הצעת מחיר ותקציבים, הגדרת קבוצות מודעות, יצירת מודעות אפקטיביות ודוגמאות, מדידת ביצועים, ביצוע a/b testing, אופטימיזציה, הפקת דוחות ומיטוב מודעות


לפרטים נוספים והרשמה מלאו פרטים

מתי?
ימי שני החל מ-19.11.18 בין השעות 9:00-13:00

כמה?
4 מפגשים, פורום תמיכה, וחומרי עזר מוקלטים, 1100 ש"ח
עד 7 משתתפים

איפה?
רח' הצורן 2,
אזור התעשייה פולג, נתניה

מה נדרש?
מחשב נייד, דף נחיתה או אתר אינטרנט


הבוגרים שלנו מספרים..

מרצה – אור סגלוביץ' 

פעיל בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כ-10 שנים, מרצה בכיר בקורסי שיווק דיגיטלי בטכניון, במרכז האקדמי רופין, באוניברסיטת תל אביב, במט"י נתניה ומטעם Google. בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע.

לפרטים נוספים והרשמה מלאו פרטים

הדפיסו ושתפו!
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן