פגישה עם מעצב האתר שלך

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מתוך עצמאי בשטח כתב קובי חדד ל חברת KCS

הדרך הטובה ביותר למנוע זאת ולוודא שהאתר יבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויבנה לפי הצורך של העסק שלך, היא לציין בצורה מדויקת את כל המרכיבים הרצויים באתר האינטרנט.הדרך הישנה והטובה היא השוואה מדויקת של כל המשתנים בפרויקט – כמה דפים אנו צריכים, כמה טפסים, איזה קונספט עיצובי וכו'. רק בדרך זו תוכל לוודא שכל הצעות המחיר מדברות על אותו הדבר בדיוק, ורק כך תוכל לראות מי נותן את הערך הטוב ביותר – ללא התפשרות על איכות.

מכיוון שכך, חברה מכובדת תבנה איפיון והצעת מחיר לאחר פגישה ושיחה מעמיקה על צרכיך. לאנשים שאינם מנוסים באינטרנט יש קושי רב לציין במדויק מה צריך באתר כדי לספק את צרכי העסק, ולכן חברה איכותית תשאל אותך על התוצאות שאתה רוצה ולא על הטכנולוגיה. על מטרות האתר. חשוב שתגיע עם מטרות ברורות. בלי מטרות, לא תוכל להעריך מהי ההצעה הטובה ביותר.
מעבר לכך, יש להתחשב במשתנים רבים אחרים בכל חברת בניית אתרי אינטרנט. משתנים אלו כוללים:

ניסיון של צוות הפיתוח בתחום
מיומנות ומומחיות של הצוות
יכולות עיצוב אתרי אינטרנט
מומחיות בתחום שיווק האתר באינטרנט
הצלחות בפרויקטים שנעשו
המלצות של לקוחות ושל חברות אחרות בתחום
ישנם הרבה אנשים שיודעים לבנות אתרים היום. למה לא לבנות אתר אצל פרילאנס או אצל סטודנט?
מצאנו ששאלה זו היא שאלה שעולה בתדירות גבוהה. תשובתנו היא שיכולת בניית אתר היא מרכיב קטן מאוד בתהליך בניית אתר האינטרנט והטמעתו. אין שום ערך בבניית אתר אם אין גולשים שמבקרים בו.
תהליך תקין של בניית אתר הוא תהליך ארוך. ראשית, נערכת פגישת איפיון מקיפה עם הלקוחות בכדי להבין בדיוק מה מטרתם באתר האינטרנט. לאחר שמטרות האתר ברורות, חוקרים את תחום העיסוק של הלקוח בכדי ליצור עיצוב נכון לאתר האינטרנט ובשיתוף עם הלקוח, מגיעים למראה הסופי של אתר האינטרנט.
לאחר אישור מראה האתר, ממשיכים לבניית המרכיבים התכנותיים של האתר, התאמת האתר למנועי חיפוש ובדיקות איכות ותקינות לקוד האתר. לאחר מכן, אתר האינטרנט עובר לבדיקות יציבות, מהירות העלאת דפים ובדיקת האבטחה באתר. לאחר שהאתר עבר את כל בדיקות האיכות, השימושיות והאבטחה, הוא מועבר לשרת האחסון.

חשוב שתהיה מעורב בכל התהליכים המרכיבים את האתר במידת האפשר, זאת בכדי להבטיח שהאתר יתאים למטרותיך ברמה הגבוהה ביותר.
כמה זמן לוקח לבנות אתר אינטרנט תדמיתי?
אתר האינטרנט יבנה בתוך כחודשיים עד ארבעה חודשים. זמן סיום האתר משתנה לעיתים לפי קצב ההתקדמות בעיצוב הגרפי של האתר.
כאשר האתר כבר באינטרנט, מה עליי לעשות בכדי לתחזק אותו?
אתר אינטרנט יש לתחזק על בסיס קבוע. חשוב לעדכן את האתר במידע חם, עדכני ומעניין בכדי לשמור את האתר במודעות הגולשים ובכדי להעלות בקביעות את מיקומו במנועי החיפוש. את העדכונים תוכל בדרך כלל לבצע בעצמך, דרך מערכת ניהול התוכן.
האם האינטרנט ימשיך לצמוח?

כל המדדים מראים שהאינטרנט ימשיך לגדול. רוב הפעילויות היומיומיות יכולות להיעשות כיום באינטרנט, ללא יציאה מהבית או ממקום העבודה. דוגמא מובהקת לכך היא קנייה ברשתות המרכולים הגדולות (שופרסל, קו-אופ, סופר סנטר) דרך האינטרנט.

חישבו על תחילת עידן הפקסים. בתחילת העידן , כאשר רק למעטים היו פקסים, לא כולם היו זקוקים למכשיר פקס. אולם, לאחר שלרוב האנשים היו פקסים, אלה שלא היה ברשותם פקס היו צריכים לקנות אחד בכדי להתאים לסביבה. כך גם לגבי האינטרנט – השימוש הגובר, העלויות שיורדות והטכנולוגיות החדשות יגרמו להמשך הגידול האינטרנט.

5/5
סגירת תפריט