עובדים בלי ללכת לאיבוד טכניקות לניהול אפקטיבי

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מתוך עצמאי בשטח

כמעט כולם חושבים שהם מנהלים טובים אבל לפי מחקר שנעשה לאחרונה, 25% מהעובדים היו מפטרים את הבוסים שלהם אם היו יכולים. זה אומר שלפחות אחד מתוך ארבעה בוסים למעשה נכשל בתפקידו.

שלב בין חלקי התמונה הגדולה

אבל המספר אינו מפתיע כשחושבים כמה מעט מנהלים מקבלים הדרכה בניהול. אם אתה סקרן לדעת היכן אתה תקוע, הגדר כמה מהפרקטיקות שלהלן אתה מבצע וכמה אתה עוד צריך לשלב בסגנון הניהול שלך. אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד.

חלק תחומי עבודה ואחריות

אם אתה רוצה שעובדיך יעבדו קשה ויהיו מחויבים לעסק, אתה חייב להשאיר אותם בעניינים. תקשורת פתוחה עוזרת לטפח נאמנות ונותנת לעובדים תחושה של גאוות יחידה. זה עוזר להם להבין כיצד העבודה שלהם תורמת להצלחת העסק כולו. קבע ישיבות קבועות על מנת ליידע את עובדיך על התפתחויות חדשות בעסק ולענות להם על שאלות שונות.

עזור לעובדים להגדיר מטרות

כעת, מששכרת עובדים, חלק איתם את עומס העבודה. האצל סמכויות לפרויקטים מיוחדים לפי החוזקות והחולשות של העובדים בעסק ותן לעובדים לפתח את הרגלי העבודה הטובים שלהם ואת יכולות המנהיגות שלהם. חולי שליטה (רמז: מדובר ברובכם) יאבקו בכך בתחילה. לפני שאתה לוקח על עצמך פרויקט חדש, נסה להיכנס להרגל של לשאול את עצמך האם אחד מעובדיך יכול לנהל אותו במקומך.

זהה בעיות

הגדרת יעדים ומטרות עוזרת לשמור את העובדים בפוקוס, שומרת על מוטיבציה ועל עבודה אינטנסיבית. דבר עם כל אחד מעובדיך על מטרות העסק ועבוד איתם על הגדרת יעדים אישיים הקשורים למטרות החברה. ודא כי כל עובד מבין את נתיב הצמיחה המקצועית שלו בעסק.

תגמל את עובדיך

אם תטמון ראשך בחול לא תצליח לדעת על קונפליקטים בין-אישיים, ירידה בפרודוקטיביות או בעיות אחרות במשרד או בעסק. הישאר קשוב לעובדיך על מנת שתוכל להגיב ולפתור מצבים לפני שהם מקצינים. אם אתה שם לב לשינוי בהרגלי עבודה או יחס של עובד מסויים, נסה להגיע לשורש הבעיה לפני שהיא מתחילה להשפיע על שאר הצוות.

היה מנטור

אין עובד שיסרב להעלאות ובונוסים, אבל תגמול כספי אינו הדרך היחידה להודות לעובד על עבודה טובה שעשה. למעשה, הדרך הקלה ביותר להכיר בתרומת העובד – פשוט להגיד תודה. – לעיתים קרובות מתעלמים מזה. לא משנה אם אתה עושה את זה במילים, בכסף, פרס עובד החודש או כל תמריץ אחר, ודא כי העובדים שלך יודעים שאתה מעריך את המאמצים שלהם ואת תרומתם לעסק.

תן סקירה

כבעל עסק או מנהל, אחת המתנות הגדולות שתוכל לתת לעובדיך זה לחלוק איתם את הידע והניסיון שלך. הראה לעובדיך כיצד אתה סוגר עסקה או עושה צפי מכירות. זה יעיל יותר מאשר רק לדבר איתם על זה.

היה אנושי

עובדים צריכים פידבקים על הביצועים שלהם על מנת לפתח את כישוריהם ולצמוח מבחינה מקצועית. קבע תוכנית חוות דעת פורמלית ותן הערכה ביצועית פעם או פעמיים בשנה. אם אתה קובע מטרות ונותן הערכה על ביצועים באותה פגישה, ודא שאתה נותן זמן שווה בהתייחסות לביצועי העבר ומטרות לעתיד.

קח את הזמן לניהול

מצבי חירום משפחתיים, מחלות ואירועים בלתי מתוכננים אחרים תמיד צצים, אז קבל אותם. הראה לעובדיך חמלה על ידי כך שתהיה גמיש עם שעות העבודה וזמן חופשי שבו יוכלו להתפנות לנושאים אישיים חשובים. עובדים תמיד מעריכים בוס סימפטי וכל עוד העסק לא סובל מזה, עשה כל מאמץ לבוא לקראת העובדים שיש להם צרכים מיוחדים.

בזמנים לחוצים, כשהעבודה נערמת וכולם עסוקים, אל תשכח לנהל. העובדים תלויים בחוזקך ובהדרכתך – במיוחד כשהם לחוצים או עומדים בפני פרויקט חדש שדורש זמן ומאמץ. תן לעובדיך תשומת לב מלאה כשהם באים לדבר איתך. אם אינך יכול לעשות זאת במשרד, צאו לקפה שכונתי ודברו על כוס קפה.
על מנת ליצור כוח עבודה פרודוקטיבי חייבים לתרום לכך בכל הרמות בארגון. המערכת הפנימית של תגמולים ופידבקים חיונית על מנת לוודא שכולם יבצעו את המצופה מהם. התחל בהגדרת ציפיות ברורות ומובנות לכל עובד. מומלץ לייסד מערכת שתתמוך בעובדים ותאפשר לך לזהות אזורים שזקוקים לשיפור.

5/5
סגירת תפריט