לכבוש את הרשת כל הדרכים לשיווק באינטרנט

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מתוך עצמאי בשטח כתבה ארלה כהן msn ישראל.

יש לכם עסק ואתם שואפים להגיע ללקוחות חדשים? אם העסק שלכם אינו משווק באינטרנט, יתכן שאתם מפסידים בכל יום לקוחות פוטנציאלים רבים שיכולים לקנות אצלכם ולא אצל המתחרים.עסק קטן ובינוני שמשכיל להשתמש באינטרנט כמנוף עסקי, קוטף את פירות ההשקעה בתוך זמן קצר יחסית. אתר אינטרנט כיום הוא כלי עסקי ושיווקי מהמעלה הראשונה. הוא חושף את השירותים והמוצרים שאתם מציעים ועובד עבורכם 24 שעות ביממה. בהיותו חלק בלתי נפרד מפעילות החברה, יש לשווקו ביעילות כדי להשיג תוצאות והגדלת רווחים.

חשוב שתדעו: באינטרנט יש מקום לכולם, גדולים כקטנים, וגם עסקים שבעבר היו "תקועים" עקב מגבלות תקציבי פרסום, יכולים היום לקדם את עצמם שווה בין שווים.
בכתבה זו נסקור את יתרונות השיווק הייחודיים שמציע האינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים ונפרט עבורכם כיצד גם אתם יכולים להצליח באמצעות הרשת – ובגדול.

יתרונות השיווק באינטרנט
• חשיפה רחבה בתקציב מצומצם – האינטרנט מייצר חשיפה גדולה בהשקעה תקציבית מצומצמת בהשוואה למדיות אחרות כמו: עיתונים, רדיו, שלטי חוצות, טלוויזיה ועוד.
• האינטרנט הוא מדיום דינאמי – ניתן להעלות, להוריד ולעדכן קמפיין פרסומי במידת הצורך כדי לשפר תוצאות וביצועים.
• מעקב ושליטה – הכל מדיד ! השיווק המקוון נותן תוצאות מדויקות. אין הוצאה לא מחושבת מפני שיודעים בכל רגע איזו תמורה מקבלים להשקעה. כיצד ? כל קמפיין ברשת מספק סטטיסטיקות פשוטות שממחישות כמה אנשים נחשפו למודעה, כמה הקליקו עליה, וכמה יצרו עמכם קשר בזכותה.
• יחס עלות–תועלת ו- ROIגבוה – שיווק נכון באינטרנט משפר את יחס עלות – תועלת שלכם ובנוסף יש לכם מידע גלוי לגבי החזר ההשקעה שלכם בפרסום (Return of investment).
• קהל מפולח וממוקד – שיווק נכון חושף את המוצרים שאתם מוכרים לקהלים מפולחים וממוקדים. (לדוגמא: נשים בנות 40 ממרכז הארץ). ככל שתפנו לקהל יעד מפולח, כך יעלה הסיכוי שלכם להגדיל את המכירות. להבדיל מפרסום בשילוט חוצות אשר יראה לעיני כל (בין אם המוצר רלבנטי לו או לא), באינטרנט תוכלו לפרסם את אותו מוצר בערוץ ייעודי בהתאם לרלוונטיות (ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ הרכב ועוד) ולדעת שהמוצר שלכם משווק בדיוק לקהל שמתעניין בדיוק בתחום זה.

הדרכים הכי חמות לשיווק עסק קטן ובינוני באינטרנט

הקמת אתר אינטרנט
היום יש מגוון אפשרויות להקים אתר אינטרנט. האתר צריך לשקף את העסק שלכם, להבליט את היתרונות שלכם ולהוות מנוף להגדלת מכירותיכם. ניתן לפנות לחברה לבניית אתרים, או להקים אתר מרשים בעצמכם, בזמן קצר. הקמת האתר גמישה ויש לכם עצמאות לבצע שינויים ותוספות כראות עיניכם. תוכלו להוסיף גלריית תמונות, הוספת ידיעות רלוונטיות וקטגוריות אחרות.

פרסום בפורטל מוביל
לעסק קטן ובינוני המחפש נישה מפולחת לפרסם בה את מוצרים או שירותים, יש מגוון אפשרויות אטרקטיביות באינטרנט. הפורטלים המובילים ובהם MSN (בו מבקרים למעלה מ-800,000 גולשים ייחודים מידי יום), מבינים את הכוח של בעלי עסקים קטנים ובינוניים. לפורטלים אלה יש כלי פרסום מיוחדים, שבאמצעותם קל להגיע לקהל של מאות אלפי גולשים גם בתקציבים נמוכים.
אתם בוחרים את הערוץ שבו יופיעו הפרסומות שלכם: נשים, ספורט, כלכלה, בריאות, קהילות וכו'. אפשרות נוספת היא פרסום שורת טקסט המתקבלת בעיני הגולשים כמידע רלוונטי לכל דבר וחושפת אתכם למי שמעוניין בכם.

ניוזלטר – שליחת דיוור ללקוחות
דיוור ללקוחות בדואר אלקטרוני, הוא דרך אפקטיבית ביותר לפיתוח דיאלוג עם לקוחות קיימים ולחזק קשרים עם לקוחות חדשים. מומלץ שהתכנים בעיתון האלקטרוני (ניוזלטר), יכילו מידע עשיר (כמו מוצרים חדשים, טיפים, חדשות בתחומכם וכו'). התכנים שיעניינו אותם, יתרמו במישרין ובעקיפין להגדלת המכירות. לא מומלץ לשלוח דיוור לתפוצה גדולה דרך מחשב החברה היות והוא עלול להיתפס כדואר זבל ולהימחק. באמצעות מערכת חיצונית מתקדמת, אתם יכולים לשלוח את הניוזלטר לקבוצות ממוקדות לפי גיל, מין ואיזור בארץ.

קידום באמצעות מנועי חיפוש
85% מהעסקאות שנסגרות היום דרך האינטרנט, מתחילות במנועי חיפוש ולכן כדאי לכם לבלוט בהם ובגדול. חשיפה במנועי חיפוש מביאה לאתרים תנועת גולשים ממוקדת שמעוניינת בכם.
מנועי חיפוש מציעים שתי דרכי חשיפה עיקריות: קידום באמצעות תוצאות אורגניות (רגילות) ומודעות מילים בתשלום. כפתור "חפש ברשת" הוא הכפתור המבוקש ביותר בכל דף בית ובכל יום מתבצעים בו אלפי חיפושים המהווים כוח קניה עצום.
באפריל הקרוב (2007) יושק בישראל Live Search, מנוע החיפוש החדש והייחודי של מיקרוסופט. מנוע זה, התברג בתוך שנה לעשרת האתרים המובילים בארצות הברית ועומד לשנות את מפת מנועי החיפוש בישראל. התכונה המעניינת ביותר ב-search Live מבוססת על טכנולוגיה המציגה את כל תוצאות החיפוש בדף אחד. נושא זה פותר בעיה שכיחה שאופיינית למנועי חיפוש אחרים, שם מרבית הגולשים (למעלה מ-75%), לא קוראים מעבר לדף התוצאות הראשון. כך, גם חברה שנמצאת בחיפוש האורגני במקום 60, מקבלת חשיפה חזקה.

למנוע החיפוש Live search הקליקו כאן

עבור עסקים קטנים ובינוניים, האינטרנט נמצא רק בראשית מיצוי הפוטנציאל העסקי. הוא המדיום בעל עלות התועלת הגבוהה ביותר והיחיד אשר מיידע אתכם בכל רגע נתון איך כספכם ממומש.

5/5
סגירת תפריט