הפעלת מעגל ההשפעה – טיפוח והפעלה של חברים במעגל ההשפעה שלך לסיוע לעסק שלך.

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

כותב המאמר- Nadlanline © לימודי נדל"ן, www.Nadlanline.com

הפעלת מעגל ההשפעה – טיפוח והפעלה של חברים במעגל ההשפעה שלך לסיוע לעסק שלך.
טיפוח והפעלת מעגל השפעה לעסקים קטנים.

מעגל ההשפעה הוא כלי פנטסטי העשוי לסייע לקידום בעסק שלך תוך ניצול מעגל ההיכרויות והחברים שיש לכל אדם בוגר וקשרים שנצברו במשך שנות חייו של כל אדם, בעצם מדובר במסגרת החברים המשפחה והשכנים שכל אחד מכיר במהלך חיו הרגילים.

הערכה ממוצעת קובעת כי לכל אדם מין היישוב בשנות בגרותו , אחרי שירות צבאי, אחרי לימודי מקצוע, אחרי מספר שנות עבודה , המתגורר בשכנות לשכניו, ומעת לעת רואה את קרובי משפחתו, כ 1000 אנשים, שהם בד"כ גם בסיוע בני זוגם יכולים להיחשב כמעגל ההשפעה המיידי שלך.

מעגל ההשפעה כולל את כל מי שיכול היה להיות מוזמן לחתונתך ולכן נקרא גם "רשימת המוזמנים לחתונה" זו קבוצת אנשים שיש לכולם ולכל אחד לחוד סיבה טובה לרצות לסייע למאמצי ההשקה של העסק החדש שלך, מרגע שהחלטת להיכנס למסלול מסודר והקמת עסק – מכל סוג, בכל תחום, מרגיע שהם מבינים בדיוק כיצד יוכלו לסייע לך.

בעצם, הרעיון הוא שכבר בזמן הקמת העסק, עליך לנצל את הפוטנציאל שיש לחבר הקרובים והחברים שקרובים אליך ושהכרת במהלך השנים, למרביתם יש וודאי גם קשרים ולהם יש קשרים, וחברים ובעצם בשיטה של עבודת נטוורקינג יחסית לא מסובכת ניתן להפוך את חברי המעגל הזה לסייענים שיכולים להשפיע על כל תהליך השקת העסק הקטן שלך.

אם תבנה נכון את השימוש בחברי מעגל ההשפעה, ותנחה אותם בצורה קונסטרוקטיבית, אתה עשוי לבנות מניפה שיווקית מסייעת שהיא עצומה ומפתיעה בגודלה, תמיד זכרו את האמירה הידועה שעל ידי הכרות עם מישהו שמכיר מישהו וכך שש פעמים ואתה יכול להגיע אפילו לנשיא ארצות הברית…

קבוצת החברים הזו, היא קבוצה שיש לה מאפיין ברור, אפשר להניח שהצלחתך היא אינטרס ברור של כל חבר וחבר בקבוצה.

חלקם הגדול ישמח לשמוע כיצד יוכל לסייע לך בגיבוש היוזמה העסקית שלך, בבדיקות ההיתכנות, בשלב ההקמה, בגיוס משקיעים, בבניית מערך השיווק, באיתור אנשי מקצוע וכוח אדם, ובעצם בכל צורה שרק תבקש.

עוצמתו וגודלו של אפקט השימוש במעגל ההשפעה תלויה בך, ביכולות התקשורת שלך, בגישתך לאנשים, ביחסים המשפחתיים שלך, גודלו של המעגל אליו אתה יכול לפנות ולנסות לבקש את עזרתו הוא תוצאה של שנים רבות של קשרים חברתיים, המשפחה, מהלימודים, מהשירות הצבאי, ממקומות עבודה ואפילו שכנים טובים יכולים לסייע.

יתרונות השימוש במעגל ההשפעה

המחיר הנמוך הדרוש למימוש מסלול זה.
האמינות הגבוהה של הלידים.
הזמן הקצר הדרוש לביצוע פעולה זו.
האפקט המתגלגל הגדל בטור הנדסי של מניפת הסיוע שתקבל.

התנאים להצלחת הפעילות עם מעגל ההשפעה

גודל מעגל ההשפעה שלך
מחויבות חברי מעגל ההשפעה שלך
ניסוח קצר יעיל ופשוט של הצרכים העיקריים בהם תבקש את הסיוע.
תזמון נכון ואפקטיבי של הפעלת המעגל לטובתך.
טיפול שיטתי בלידים.
הוקרה למעגל ההשפעה.

המטרה:

מטרת הפעילות בהפעלת מעגל ההשפעה היא לקבל לידים (הפניות) שמקדם ההמרה שלהם גבוה באופן שאפשר יהיה להפוך לידים להישגים עסקיים של ממש.

עשרת השלבים לטיפוח והפעלת מעגל ההשפעה שלך

שלב ראשון: בניית מחויבות לסיוע בקרב חברי מעגל ההשפעה ליום פקודה

שלב שני : הכנת הרשימה (השכבה הראשונה)

שלב שלישי: ניתוח עיסוקים ומסלולי הסיוע האפשריים במעגל שלך בגליון האקסל

שלב רביעי : זיהוי והגדרת הצרכים שלך של העסק שלך.

שלב חמישי : ניסוח הבקשה לחברים במעגל ההשפעה, האמצעים, העיתוי והתכנים.

שלב שישי : קביעה וביצוע של תהליך הרישום והטיפול בליד ממעגל ההשפעה שלך

שלב שביעי : שימור, טיפוח ותחזוקת מעגל ההשפעה לאורך זמן

שלב שמיני : הוספת חברים נוספים למעגל ההשפעה שלך

שלב תשיעי : תכנון ההוקרה לחברי מעגל ההשפעה שלך.

שלב עשירי – איך לטפל בחברים שלא מסייעים במעגל ההשפעה

5/5
סגירת תפריט