האם העסק מתקתק? אתר אינטרנט

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מתוך עצמאי בשטח

מובן שאינך מעוניין שכל מבקר יחזור, אנו מדברים על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. לשם כך, המאמרים והתכנים האחרים המתפרסמים באתר שלך צריכים להיות רלוונטיים, מעניינים וכתובים היטב. תכנים ייחודיים יעניקו לאתר שלך סיכוי טוב יותר להגיע למבקרים שאתה מעוניין בהם, באמצעות מנועי חיפוש.
להלן שבע דרכים שיסייעו לך לגרום ללקוחות לשוב ולבקר באתר האינטרנט שלך:

הרץ הצעות מיוחדות למשך זמן קצוב.

משתמשי האינטרנט אוהבים מציאות, ומכירות בהוזלה הן שיטה בטוחה למשוך את תשומת לבם. הצע הנחות לזמן קצר כדי לעודד את המבקרים לפעול – אם תיתן להם שלושה חודשים להחליט, רק תעזור להם להימנע מקבלת ההחלטה לקנות. יידע את המבקרים שהפריטים המוזלים משתנים תדיר, כדי לעודד אותם לבקר באתר שלך דרך קבע. והפגן יצירתיות בהצעות המיוחדות. למשל, שקול לתת מתנה חינם במקום לתת הנחה במחיר.

הצטרף לקבוצות דואר אלקטרוני ייחודיות.

אם יש לך זמן, הצטרפות לרשימת דואר אלקטרוני ממוקדת או לפורום היא שיטה מצוינת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהזכיר להם את קיומו של העסק שלך. ההשתתפות בקבוצה יעילה ביותר כאשר החברה שלך משרתת שוק מיוחד ('נישה'). לדוגמה, בעל חנות לחיות מחמד יכול להצטרף לפורום של בעלי חיות מחמד. אם ייקח על עצמו את תפקיד המומחה, הוא יוכל לקדם את עסקיו בקרב חברי הקהילה, שכולם לקוחות פוטנציאליים.

לטיפים נוספים ולהמשך הכתבה היכנסו למגזין מיקרוסופט לעסקים קטנים

5/5
סגירת תפריט