אתרים מבוססי תוכן – סוד ההצלחה

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כותב המאמר מייק דרנל מתוך עצמאי בשטח

השפעתו של התוכן על מיקומו של האתר בדרוג מנועי החיפושכמות ואיכות התוכן אמנם יביאו ליותר כניסת גולשים לאתר, דבר שיעלה את דרוגו במנועי החיפוש, אך אין זה הגורם היחיד שישפיע על דרוג האתר שלכם. גורם נוסף הוא כמות הקישורים המפנים לאתרכם.
על מנת לקבוע את דרוג האתר שלכם, בין היתר, מנועי החיפוש מבצעים בדיקה של כמות הקישורים המובילים לאתר. פרסום כמות גדולה של תוכן איכותי באתר יבטיח כי לאורך הזמן בעלי אתרים, כותבים ובלוגרים יצרו קישורים אל עמודי התוכן באתר האינטרנט שלכם. כולנו הפננו בעבר את חברינו ומכרינו אל אתר בו מצאנו טקסט, קטע או סרטון שמצא חן בעינינו ונראה לנו חשוב / מעניין/ מצחיק וכו'.עקרונות מרכזייים לכתיבת תוכן לאתר
שאלו שאלות – שאלה מגרה את המחשבה יותר מקביעת עובדה. דוגמא: "לא נמאס לך לנהוג שעות ארוכות ברכב ללא אפשרות לשמוע את המוזיקה האהובה עלייך?" – למכירת מערכות סטריאו לרכב.
השתמשו בהומור – אנשים נהנים לצחוק… דוגמא "לא הגיע הזמן שתפתיע את חמותך?" – למכירת תכשיטים / פרחים / מתנות / שירותים משפטיים : – )
כתבו בפסקאות קצרות והרבו להשתמש בכותרות ונקודות – העין מתעייפת בקצב המהיר פיארבע בעת קריאת טקסטים ממסך מחשב מאשר בעת קריאת מסמך מודפס, על כן חשוב לייצר מסמכים אשר אורכם אינו עולה על שני עמודי A4 ואשר קיימים בהם פסקאות קצרות וריבוי של כותרות ונקודות המקלות את העומס על העין.
שתלו את מילות המפתח שלכם במקומות האפקטיביים ביותר בתוכן שלכם – באופן בסיסי, מומלץ להכניס את מילות המפתח שלכם בכותרות, בטקסטים מודגשים, בראשית העמוד ובראשית פסקאות וכן בשמות התמונות של האתר שלכם. למתקדמים יותר אוסיף:
מקמו את מילות המפתח בתגיות הקוד הבאות: Title, Description, Keywords, Altרעיונות להעשרת תכנים באתר שלכם
התכנים הראשוניים, הפשוטים והאפקטיביים ביותר בהיבט השיווקי אלו הם הטקסטים המופיעים באתרכם – הכתיבה. תוכלו לשקול הכנת קטעי קול, וווידאו בהמשך, הם יהוו תוספת מרשימה לאתר שלכם.
תיאורי הישרותים והמוצרים שהאתר והעסק שלכם מציעים –
מכירה מוצלחת באה לרוב בעקבות הסבר מפורט ומעניין ללקוח בדבר היתרונות הצפויים לו מקניית המוצר המוצע. עקרון זה תקף על אחת כמה וכמה באינטרנט. תיאורי מוצרים הם מצע מצויין לפרסום טקסטים בהם שתולות מילות המפתח שלנו פעמים רבות בוואריציות שונות.

רשימת לקוחות והמלצות מלקוחות
עמוד המלצות לקוחות הוא בעל חשיבות עליונה להצלחת אתר אינטרנט מסחרי. עמוד המלצות יכול להפיג את חששות המבקרים הגולשים באתר מפני רמאות ונוכלות ויאפשר להם לתת אמון באתר ובעסק העומד מאחוריו. המלצות לקוחות יש לפרסם בצרוף פרטים מזהים כדי לבסס את ההמלצה כאמינה.

טיפ: ניתן להכין מאגר של המלצות ולשלוח אותם ללקוחות לחתימה. כך תוכלו לוודא שההמלצה מכילה את מילות המפתח שרצויות לכם. ישנם לקוחות שלא ניתן לקבל מהם המלצה, לקוחות אלה ניתן לפרסם בעמוד המוקדש לפירוט כלל הלקוחות עימם אתם עובדים.

שאלות נפוצות – FAQ
עמוד שאלות נפוצות גם הוא עוגן באתרים מצליחים. העמוד מהווה תחליף למענה לשאלות הקבועות בהן מוטרד העסק באופן תדיר ידי לקוחות פוטנציאליים, וסתם נודניקים. לעמוד שאלות נפוצות יש יתרון נוסף – הוא הזדמנות להפגין כי העסק "מבין עניין" בתחומו וזאת על ידי הצגה של שאלות ותשובות רבות מהתחום בו העסק פועל. היתרונות בהפניית פונים טלפוניים לעמוד "שאלות נוספות" אינם נגמרים בחסכון בזמן. ההפניה של הפונה לאתר מהווה הזדמנות עבורו לשוטט באתר שלנו, להתרשם מהעסק ואולי אף לקנות משהו.
אודותינו
עמוד זה מהווה הזדמנות לפרסם לא רק תקציר פרופיל חברה אלא הרחבות מסוגים שונים: חזון, דמויות מרכזיות, שותפים עסקיים, היסטוריה, וכד'.

עצות
עמוד עצות, אותו תכתבו בעצמכם או תקבלו משותפים עסקיים, אשר יעודכן באופן קבוע ותכוף, יהווה סיבה מצויינת למבקרים לשוב לאתרכם על בסיס קבוע.

מאמרים מקצועיים
מאמרים מקצועיים הם נכס התוכן הטוב ביותר העומד לרשותכם. מעבר לכך שניתן לשים בהם תוכן איכותי ומקצועי, יתרונם בכך שניתן להפיצם לאתרי שותפים, ואתרי מאמרים לשימוש חופשי (ראו www.articles.co.il). שם, בסוף המאמר, תוכלו לשים הפניה לאתרכם.
רשימה זו ניתנת לפיתוח והרחבה הלאה עם רעיונות מקוריים משלכם …
דוגמה ליישום כל העקרונות המצויינים במאמר זה ניתן למצוא כאן:
Digital Art Print Gallery

5/5
סגירת תפריט