ארבעה מרכיבים לניהול חנות אינטרנט

שתפו את התוכן על החברים שלכם:
Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

http://www.allmarketing.co.il – פורטל השיווק של ישראל.

"לא חשוב מה אתה מוכר בחנות המקוונת שלך, בין אם זה מוצר או שירות", אומרת לסלי לנדקוויסט בספרה Selling Online for Dummies. עליך למלא ארבעה מרכיבים בסיסיים על מנת להצליח ולהפוך לרווחי:

הצגת המוצרים והשירותים
תכנן את החנות האינטרנטית שלך כך שהיא תציג את המוצרים והשירותים שלך והיתרונות שלהם. וודא כי המבקרים באתר יוכלו להבין בצורה המהירה ביותר מהם יתרונותיך על פני המתחרים המציעים שירותים ומוצרים דומים.

אין צורך שהאתר יהיה המתקדם ביותר טכנולוגית. הדבר החשוב הוא שעיצוב האתר יתאים לאופי המוצרים שלך, כך שאם לדוגמא החנות מוכרת תקליטורים לצעירים, העיצוב יהיה צעיר ורענן ואם החנות מוכרת תקליטורים של מוסיקה קלאסית, ניתן לעצב את האתר בצורה מעט יותר שקטה ורגועה.

תהליך ההזמנות והרכישות על ידי הלקוחות
החנות האינטרנטית שלך בנויה ממצבור של מידע. זכור, כאשר לקוחות אינם יכולים לראות או לגעת במוצר, התיאור המילולי הוא זה שאמור להשלים את הפער.

עליך לספק דרכים רבות ללקוחות שלך לקבל את המידע המירבי אודות המוצר, וכן להביא בפניהם דרך קלה ליצירת קשר מהיר כאשר ברצונם לשאול שאלה. כאשר לקוחות מעונינים לבצע רכישה, לא יהיה זה חכם לעכב אותם.

הנקודה של הרכישה עצמה היא הנקודה הקריטית ביותר בתהליך. עליך להבטיח כי הקונים לא ינטשו אותך בשלב הזה בו כבר החליטו לבצע קניה, אך עיכובים, טפסים וביורוקרטיות יגרמו להם לוותר.

תהליך התשלום
אם הכל הולך כשורה, עליך לצייד את החנות המקוונת שלך בטכנולוגיה אמינה שתדע לטפל בתשלומים. המומחים אומרים שטוב יותר לאפשר מספר רב ככל שניתן של אמצעי תשלום – כרטיסי אשראי, כסף אלקטרוני, המחאות, מזומן ואף סוגי מטבע שונים. מספר שיטות לקבלת התשלום תסייענה גם כן לביצוע הרכישה: רכישה מקוונת, בטלפון, בדואר אלקטרוני, בפקס ואף במכירה אישית. עבור הלקוחות החוששים מענייני אבטחה, עליך לספק אבטחה מרבית לכל שיטות התשלום. קבלת התשלום ישירות דרך האינטרנט היא הדרך הנתפסת כמסוכנת ביותר על ידי הצרכן.

פיתוח המוצרים והשירותים
אם הינך מוכר מוצר שהינו מידע – האספקה קלה יחסית, וממש לא יקרה. החסכון בא לידי ביטוי בתהליך הייצור, האריזה, והמשלוח. אם הינך מוכר מוצרים רגילים – אספקת המוצר לאחר הרכישה, תהיה בעלת מורכבות דומה לזו של משלוח בשיווק ישיר.

5/5
סגירת תפריט